Páginas

lunes, 2 de enero de 2012

Gràcies, SM.R.M.O.


moncositama ©

I quan els hi dono les gràcies per tot sembla que tornen a passar per casa, any rera any. El meu pare sempre deia: ES DE BIEN NACIDO EL SER AGRADECIDO.  TEMPS per dicar-lo a les persones que més estimo i fer les coses que més m'agraden està  a la meva  llista de reis. Darrerament, amb lletra cada vegada més grans, s'hi pot lleguir  SaLuT per tal de complir  amb les obligacions i anar pagant factures!!!

I a la vostra llista què no hi falta?
¿Y en tu lista de Reyes que no puede faltar?

6 comentarios:

  1. Salud y suerte en este nuevo año y que la vida te sonria siempre.
    Quiero seguir admirando cada uno de tus trabajos.
    Besitos canarios.

    ResponderEliminar
  2. Saludddddddddddddddddddddd y felicidad
    Miles de besiños

    ResponderEliminar
  3. Jo, que les meves fillles continuin sanes i feliçes i nosaltres per ajudar-les!!La resta ja ve sola.

    Feliç Any!
    mes caprices belges

    ResponderEliminar
  4. Que siguis molt feliç i que els reis et portin moltes coses.

    Una abraçada.

    ResponderEliminar

print / pdf

Print Friendly and PDFPrint Friendly and PDF